دبیرستان شهید بهشتی خنج

دبیرستان شبانه روزی پسرانه

دبیرستان شهید بهشتی خنج

دبیرستان شبانه روزی پسرانه

دبیرستان شهید بهشتی خنج

سایت آموزشی و اطلاع رسانی دبیرستان شبانه روزی پسرانه شهید بهشتی خنج

معرفی دانش آموزان برتر 5

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۵۹ ب.ظ

در راستای توسعه و ترویج قرآن،عترت و نماز این سه منشور نورانی در بین دانش آموزان برنامه هایی پیش بینی شده که یکی از موارد ارزشمند آن برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز می باشد.
این مسابقات بستر مناسبی است برای رشد و تعالی شخصیت دینی و مذهبی دانش آموزان در راستای معارف حیات بخش و انسان ساز قرآن، عترت و نماز که در هرچهار دوره تحصیلی در مدارس سراسر کشور برگزار می گردد.

در سال تحصیلی جاری هم این مسابقات در مرحله آموزشگاه برگزار شد و برگزیدگان به مرحله شهرستان راه یافتند.

هرچند که شرایط کرونایی بر همه جامعه و به تبع آن برنامه های مدارس تاثیر داشته، اما در هر صورت این مسابقات تا مرحله شهرستان انجام شده و دانش آموزان برتر انتخاب شده اند. چند نفر از دانش آموزان دبیرستان ما هم در این مرحله از مسابقات شرکت کرده و موفق به کسب مقام شده اند.

برای آشنایی با این دانش آموزان به ادامه مطلب بروید...

 

 

ضمن تشکر از زحمات همه همکاران و بخصوص جناب آقای زمانی، معاون محترم پرورشی دبیرستان در ادامه با برگزیدگان مرحله شهرستان مسابقات قرآن آشنا می شویم.

موفقیت این دانش آموزان را به این عزیزان و  خانواده محترمشان تبریک می گوییم و برای آن ها در همه مراحل زندگی آرزوی موفقیت داریم .

از خدا می خواهیم به همه ما توفیق آشنایی و عمل به دستورات حیات بخش و نجات دهنده ی قرآن، این کتاب نورانی و آسمانی را در همه ی زندگی عنایت کند... .

آمین یا رب العالمین...

 

برگزیدگان مسابقات قرآن

 

  • jahan

نظرات  (۳)

  • اسماعیل قایدی
  • با سلام و عرض خدا قوت خدمت همه مسئولان حوزه پرورشی شهرستان و بویژه معاونت پرورشی دبیرستان جناب آقای زمانی که در این زمینه تلاش دلسوزانه وپیگیر داشتند ،این موفقیت را به همه دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم ایشان که بارهنمود هایشان باعث شدند فرزندان قدم در راه قرآن و سنت و عترت گذارند و به ریسمان الهی چنگ زنند، تبریک گفته و امیدواریم در سایه الطاف الهی در این راه نورانی همیشه پایدار و استوار باشند .

    آمین 

  • حسین کاظمی
  • همچنین تبریک و تشکر از دوست عزیزم آقای زمانی دوست داشتنی معاون محترم پرورشی که پر تلاش زحمت آماده سازی دانش آموزان را برای شرکت در مسابقات قران،اذان،نماز ،مداحی و...کشیدند.امیدوارم هیشه نماز و عبادت اولین کار ما در زندگی باشه.

  • حسین کاظمی
  • تبریک فراوان به شما دانش آموزان زحمت کش و مهربان.چه افتخاری بالاتر از اینکه ما در قران و کتاب آسمانی جزء  بهترین ها بشیم.این افتخار بزرگی هست که خدا توفیقش به شما داده.امیدوارم همه ما در عمل دستورات کامل قران را فرمانبرداری کنیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی