دبیرستان شهید بهشتی خنج

دبیرستان شبانه روزی پسرانه

دبیرستان شهید بهشتی خنج

دبیرستان شبانه روزی پسرانه

دبیرستان شهید بهشتی خنج

سایت آموزشی و اطلاع رسانی دبیرستان شبانه روزی پسرانه شهید بهشتی خنج

به علت شرایط کرونایی امسال امتحانات نهایی در مدتی طولانی تر از همیشه برگزار و بالتبع نتایج هم دیرتر اعلام شد.

اما در هر صورت نتایج اعلام و تعدادی از دانش آموزان در همان آزمون خرداد ماه موفق به دریافت مدرک دیپلم شدند و عده ای هم به هر دلیل نتوانستند موفق شوند، که الان در حال شرکت در آزمون شهریور ماه هستند.

ضمن تبریک به دانش آموزانی که در خرداد ماه قبول شدند و آرزوی توفیق برای دانش آموزان شهریوری، در ادامه پست دانش آموزان برتر پایه دوازدهم در امتحانات نهایی را معرفی می کنیم.

قبل از آن برای همه دانش آموزان دوازدهمی آرزوی موفقیت در کنکور را داریم. 

 

 

 

دانش آموزان برتر نهایی 99

نظرات  (۱)

  • اسماعیل قایدی
  • سپاس خداوندگار را که سال تحصیلی ۹۸_۹۹را به خوبی پشت سر گذاشتیم و با همه ی سختیهایی که از کرونا ویروس به مردم رسید وکار برای آموزش سخت شدخوشبختانه میزان موفقیت دانش آموزان در امتحانات نهایی در مقایسه با سالهای گذشته بیشتر بودو دانش آموزان با تلاش و پشتکارخود بالاتر از حد انتظار ظاهرشدند واین موفقیت مرهون زحمات و تلاشهای همکاران در مجموعه دبیرستان شبانه روزی شهید بهشتی هستیم.

    کسب رتبه های اول تا سوم در رشته های انسانی ،تجربی و ریاضی را به دانش آموزان عزیز تبریک عرض می نمایم و آرزوی موفقیت در کنکور و قبولی در رشته های مورد نظر ،برای همه کنکوری های عزیز دارم .

    بی شک در پی هر سختی آسانی نیز خواهد بود.....

    در پناه حق باشید .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی