دبیرستان شهید بهشتی خنج

دبیرستان شبانه روزی پسرانه

دبیرستان شهید بهشتی خنج

دبیرستان شبانه روزی پسرانه

دبیرستان شهید بهشتی خنج

سایت آموزشی و اطلاع رسانی دبیرستان شبانه روزی پسرانه شهید بهشتی خنج

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۳۰
خرداد

در راستای توسعه و ترویج قرآن،عترت و نماز این سه منشور نورانی در بین دانش آموزان برنامه هایی پیش بینی شده که یکی از موارد ارزشمند آن برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز می باشد.
این مسابقات بستر مناسبی است برای رشد و تعالی شخصیت دینی و مذهبی دانش آموزان در راستای معارف حیات بخش و انسان ساز قرآن، عترت و نماز که در هرچهار دوره تحصیلی در مدارس سراسر کشور برگزار می گردد.

در سال تحصیلی جاری هم این مسابقات در مرحله آموزشگاه برگزار شد و برگزیدگان به مرحله شهرستان راه یافتند.

هرچند که شرایط کرونایی بر همه جامعه و به تبع آن برنامه های مدارس تاثیر داشته، اما در هر صورت این مسابقات تا مرحله شهرستان انجام شده و دانش آموزان برتر انتخاب شده اند. چند نفر از دانش آموزان دبیرستان ما هم در این مرحله از مسابقات شرکت کرده و موفق به کسب مقام شده اند.

برای آشنایی با این دانش آموزان به ادامه مطلب بروید...

 

۳۰
خرداد

 در پی تغییرات بنیادین در آموزش زبان انگلیسی و کتب درسی و اهمیت هرچه افزون‌تر مهارت‌های گفتاری و شنیداری در رویکرد جدید، گروه آموزشی زبان متوسطه دوم در فارس، برای ایجاد انگیزه بیشتر در دبیران و دانش‌آموزان و تاکید مجدد بر این مهارت‌ها، مسابقه شنیداری در سطح استان برگزار می کند.

بر همین اساس در دو سال گذشته مسابقه شنیداری زبان انگلیسی ویژه دانش‌آموزان در قالب آزمون لیسنینگ در بین دانش‌آموزان پایه یازدهم استان فارس برگزار شده است...

 

برای فهمیدن این که مطلب بالا چه ربطی به معرفی دانش اموزان برتر دارد به ادامه مطلب بروید:

 

۳۰
خرداد

در ادامه پست های معرفی دانش آموزان برتر، سومین گروه از دانش آموزان برتر را معرفی می کنیم.

لطفا به ادامه مطلب بروید:

 

۳۰
خرداد

در ادامه پست قبلی و طبق قولی که داده بودیم، سراغ گروه دوم دانش آموزان برتر می رویم...

لطفا ادامه مطلب راببینید...

 

 

۳۰
خرداد

ماه های آخر سال 98، با شیوع کرونا خیلی از برنامه ها ناخواسته لغو و برنامه ریزی ها به هم خورد؛ از جمله این برنامه های لغو شده مراسم تقدیر از دانش آموزان برتر درسی و برگزیدگان سایر مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی بود. کلاس های تعطیل شده را به صورت مجازی برگزار کردیم، چرا نتوان تقدیر را به صورت مجازی انجام داد؟!

طی چند پست آینده دانش آموزان برتر مدرسه را معرفی خواهیم کرد... .

به قول معروف این پست ها بماند برای یادگار... !

برای دیدن تصاویر اولین گروه از دانش آموزان برتر ادامه مطلب را ببینید...

 

۱۳
خرداد

با توجه به شرایط کرونایی فرایند آموزش در سال تحصیلی 99-98 در دو مرحله انجام شد:

الف: 80 درصد محتوای کتب درسی از ابتدای سال تحصیلی تا پایان بهمن ماه به صورت حضوری تدریس شده است.

ب: 20 درصد باقی مانده از ابتدای اسفند ماه تا پایان سال تحصیلی به صورت غیر حضوری و درشبکه های اجتماعی و صدا و سیما تدریس شده است.

بر همین اساس سوالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم در دو بخش تنظیم می گردد:

بخش اول) از 80 درصد محتوای کتاب های درسی که تا پایان بهمن ماه به صورت حضوری تدریس شده است 16 نمره سوال طراحی می شود که دانش آموزان ملزم هستند به تمام سوالات پاسخ دهند.
بخش دوم) برای 4 نمره باقیمانده دو نوع سوال هم سطح طراحی می شود . نوع اول از 20 درصدی که به صورت غیر حضوری از طریق شبکه های تلویزیونی و ابتکارات دبیران محترم و شبکه شاد تدریس شده ، نوع دوم از محتوای 80 درصد قبلی که تدریس حضوری شده است.در این بخش دانش آموزان اختیار دارند، که برای کسب 4 نمره سوالاتی را که آمادگی بیشتری دارند انتخاب و پاسخ دهند.

در ادامه حذفیات کتاب های درسی پایه دوازدهم را بررسی می کنیم:

۱۳
خرداد


به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال 1399 در رشته محل های با آزمون می رساند، براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش و پیرو مطالب ارائه شده در پیک سنجش مورخ 99/01/18 (پیک سنجش شماره 1169)، جدول میزان پوشش محتوای کتب درسی پایه دوازدهم در آزمون سراسری سال 1399 به شرح زیر اعلام می گردد:

 

۱۳
خرداد
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
  • jahan
۱۱
خرداد
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
  • jahan
۱۰
خرداد
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
  • jahan